Electronic Super Joy
Electronic Super Joy is a brutally hard platformer set in a world of pulse-pounding electronic music. Run, jump, smash and fly your way through 60 weird and different levels, with low gravity, world rotation, giant monsters and swarming missiles. On Wii U, Electronic Super Joy features bonus levels and content not included in the game’s original release.