Electronic Super Joy
Electronic Super Joy is een gruwelijk moeilijke platformgame die zich afspeelt in een wereld vol opzwepende elektronische muziek. Ren, spring, beuk en vlieg door 60 bizarre en moeilijke levels waarin de zwaartekracht wegvalt, de wereld ronddraait, enorme monsters ronddolen en je wordt bestookt met raketten. De Wii U-versie van Electronic Super Joy is voorzien van bonuslevels en content die niet in de originele versie zat.