BIT.TRIP Presents… Runner2: Future Legend of Rhythm Alien
In CommanderVideo’s first Wii U outing, the beats are just as important as the bosses. Rhythm and action fuse together in an auto-running platformer packed with the BIT.TRIP series’ unmistakable retro charm. You’ll need fast reflexes and fantastic rhythm to clear its five worlds as you run, jump, slide, kick and soar toward the goal in over 100 levels, and put your skills to the ultimate test as you shoot for perfect scores.
Play as eight different characters, unlock new costumes and secrets, and choose from multiple difficulty levels to tune the game’s challenge to your liking. You can even shift the rhythmic rush to the Wii U GamePad with support for off-TV play, and compare your scores to your friends’ in online leaderboards.