BIT.TRIP Presents… Runner2: Future Legend of Rhythm Alien
In CommanderVideo’s Wii U-debuut zijn de beats even belangrijk als de bazen. Ritme en actie smelten samen tot een platformspel waarin je automatisch vooruit rent en geniet van de onmiskenbare charme van de BIT.TRIP-serie. Je reflexen en ritmegevoel worden tot het uiterste beproefd terwijl je in vijf werelden door ruim 100 levels naar de finish rent, springt, glijdt, schopt en zweeft. Probeer je vaardigheden steeds verder op te poetsen om perfecte scores te halen.
Speel met acht verschillende personages, ontgrendel nieuwe kostuums en geheimen, en kies uit verschillende moeilijkheidsgraden om de uitdaging op je eigen niveau af te stemmen. Je kunt dit renspel ook overzetten naar de Wii U GamePad voor off-TV play, en je scores met die van je vrienden vergelijken in het online-klassement.