A century of Transylvanian tranquillity has ended. Count Dracula has returned, and this time he has a tombstone with your name on it: Simon Belmont!
Super Castlevania IV is a highlight of Konami's popular Castlevania series, bringing some of the finest platform exploration and action to Super NES.
Explore the castle and its gruesome grounds, using your whip like a grappling hook to swing past traps. Arm yourself with weapons like axes, holy water and more, to send Dracula's minions back to the grave!