The Legend of Heroes: Trails to Azure
Following the events of Trails from Zero, the Special Support Section find themselves with new members and new duties. However, rising tensions in Crossbell along with pressure from two neighboring political powers threaten both the safety of their home, as well as the integrity of their team.