The fate of the Kingdom of Aytolis lies in the hands of two young twins, Rowan and Lianna. Entrusted with the mysterious Shield of Flames, Rowan and Lianna must band together with warriors from across the Fire Emblem universe to face countless adversaries and stop the Chaos Dragon.
Combat swarms of foes on the battlefield with an array of incredible moves. Pair up warriors to perform devastating attacks, chain together amazing combos and overthrow the enemy’s strongholds.
Clash with legions of soldiers and fierce monsters as Marth, Xander, Corrin, and other fan-favourite Fire Emblem heroes in Fire Emblem Warriors for Nintendo Switch. Unleash over-the-top-powerful Dynasty Warriors-style moves as renowned and original Fire Emblem characters, and issue strategic commands in the midst of battle as you fend off hordes of enemies with stunning attacks.
Follow the story of Rowan and Lianna, and enjoy classic Fire Emblem elements that shape the way you play. Fight through historical moments from the Fire Emblem series solo, or join forces with a friend in local co-op multiplayer by handing them a Joy-Con.
Fight against countless enemies as your favourite Fire Emblem heroes anytime, anywhere in Fire Emblem Warriors on Nintendo Switch.
Find out more about the Fire Emblem series at our Fire Emblem hub, or join our Fire Emblem Facebook community!