Enjoy a world of fashion!
Share your unique style with the world! Discover your passion for fashion and start a new life as a style influencer known far and wide in Fashion Dreamer on Nintendo Switch.
Here in the virtual world of Eve, all kinds of people share their unique fashion sense with each other! Eve is divided into four areas called Cocoons. Discover modern streets and elevated walkways, a pop townscape from the near future, a fanciful fantasy world and a shopping mall full of the latest fashion!
Explore this world of fashion using characters called Muses! Create up to four Muses, changing many different aspects of how they look with a rich variety of customisation options. You can even update them in the Salon Area at any time, depending on how you feel!
The first step to becoming a top influencer is to find other Muses who need friendly fashion advice and design outfits that you think they'll look great in. Choose from the fashion items you've collected or design outfits for them according to the latest Eve trends!
You can find new fashion items in the Pop-up Area of each Cocoon, or get them from other Muses. Getting items is easy: just give a Like to any item that grabs your attention! You never have to worry about money or closet space here, so feel free to Like as many fashion items as you want.
Dress your Muses up based on your own unique sense of style. Don't have a fashion item that's quite right for the occasion? Then design an original one of your own!
Use E-Points converted from the Likes you've earned so far to create your own original items from over 1,400 design patterns and millions of colours. Express your own unique style of fashion!
Original items will be registered in Eve as your own exclusive brand items. Create a showroom for displaying your original outfits, then decorate it with furniture, mannequins, and other design items. Your brand items will earn Likes and be worn by other Muses – as your items gain popularity throughout the world, you just might become a top influencer before you know it!
In Online Mode, connect with players from around the world and enjoy fashion together! Add original creations from other players to your collection by giving them a Like. You can even request Lookits from other players who catch your eye!
Dress your Muse in the perfect outfit and head out into the Cocoon, then use the drone camera to take photos in eye-catching places or with other Muses. Add a frame or decorate your pictures at the Photo Egg, Show off your Muses by sharing your photos with friends!
By downloading the free content updates for Fashion Dreamer, you can continue to enjoy new items and additional ways to play! Earn stamps in themed Limited-Time Fair events to unlock special rewards, and put new patterns to good use when creating your own clothing items.
You can use the Lookbook to save your favourite items as complete outfits and build up a personal clothing catalogue. Additionally, use the Muse Notebook to track your Affinity with other Muses and see everyone you've met so far!