Turmoil
Turmoil offers players a visually charming, tongue-in-cheek take on the simulation genre inspired by the 19th century oil rush in North America.
Lease land at the town auction and search for oil. Build a rig, create an efficient pipe network and bring up the oil to store it in silos. Sell the oil at the best times to maximize profits. Then buy essential upgrades in town to cope with rock, gas and ice. Acquire more town shares than your competitors in a bid to become the new mayor.
"The Heat Is On" DLC is included in this version! Start anew with a brand new campaign with tons of oil to dig up and convert into cash. Discover a new town, new oil-rich maps, new resources, new drilling mechanics, new people, new treasures… New everything! A real All You Can Drill buffet!