The Scientists' Secret - Hidden Object Game
To find out what has happened in these mysterious investigations you need to be careful and pay attention to every detail, is everything as it should be? In this game finding all the differences is the key to find out what has happened.
Will you be able to discover what details have changed in each scene? Only then will you be able to unravel the mysteries and learn the secrets of each investigation.
During each level you will have to find the differences in 4 scenes, if you succeed you will find the key to solve the mystery and become the best scientist.