The Mystery of the Mayan Ruins
Welcome to our new edition of The Mystery saga. This time we take to you The Mystery of the Mayan Ruins!
J. Smith is a retired treasure hunter until one day his family is kidnapped. The kidnappers have offered a deal: getting them the Medallion of Eternal Youth in exchange for his family. J. Smith now starts again one of his adventures, this time to recover the lost medallion and bring his family back home. According to legend, the medallion is hidden in the Mayan ruins. The trip will not be easy: many puzzles and riddles will need to be solved to find the medallion. The journey starts now. Are you ready?