SpyHack
It's year 2111. The world is ruled by technocorporations. Their experiments have long exceeded all norms of ethics.
You play the role of an agent of a secret agency ATD. In a world dominated by technocorporations, only one rule applies: hack or you will be hacked. Your goal is to stop the secret project The Dome Ltd, which can lead humanity to the edge of self-destruction. Become a spy in sci-fi game with elements of stealth and tactical games.