Real Time Battle Shogi Online
An Internet battle function has been added to Real-Time Battle Shōgi, which blows away the basic rule of moving pieces alternately!
Move as many pieces as you like at your own speed, and the one who knocks off the opponent's king first wins this hyperspeed brain battle!
Of course, you can also enjoy heated battles against the computer offline, and 2P battles by game sharing!
Compete with powerful players worldwide for rating points that increase with victories and decrease with defeats!