ROBOTICS;NOTES DaSH
The island of Tanegashima is preparing for the Summer Festival. Through Nae Tennouji, an acquaintance from JAXA, Kaito Yashio is introduced to Itaru Hashida from the STEINS;GATE series. Itaru claims to be taking a tour of the island, but as time goes on he starts acting rather strangely... Meanwhile, unsettling incidents begin to occur all around them; harbingers of an event that will again plunge the world into chaos.
Breathtaking Imagery - Experience the world of ROBOTICS;NOTES like never before with newly animated graphics.
Find Your Happy Ending - Featuring intricate, branching storylines, allowing you to fall in love with your favorite character!
Timelines Converge - Itaru Hashida (Daru), a beloved character from the STEINS;GATE series, plays an intricate part of the story in DaSH, making this a must play for Science Adventure fans.