Puzzle Wall
In the spotlight and under pressure, a series of walls are coming straight at you! Each wall has a gap cut out in a different body shape.
Hold a Joy-Con in each hand and move your arms to match the shape and slip through the gap! Sounds easy? It is at first, but the gaps get smaller and the walls get faster. How long can you survive before you're plunged into the slime? Practice alone or play together for some serious fun!
Control the movement of the left or right arm, or the left or right leg with a single Joy-Con. Each time the round finishes the limb you control changes (but you're not told to which one). Quickly find your arm/leg and move it to fit through the gap as the wall approaches. The winner is the person who lasts the longest.