Je staat vol in de schijnwerpers en er komt een reeks muren recht op je af! Elke muur heeft een opening met een andere vorm.
Houd een Joy-Con in elke hand en houd je armen op de juiste manier, zodat je door de opening past! Klinkt makkelijk? Dat lijkt zo in het begin, maar de openingen worden steeds kleiner en de muren bewegen steeds sneller. Hoelang kun je het volhouden alvorens je in groen slijm plonst? Oefen in je eentje of speel met vrienden voor het echte werk!