Pixel Heroes: Mega Byte & Magic
„Hack Hammerson! Thank goodness you’re here! Listen, there’s troubling news. The elemental spirits are growing restless, and chaos is breaking out yet again. I thought these bloodshot eyes of mine had seen it all!“
Enter the world of PIXEL HEROES and prepare yourself for a thrilling RPG/Roguelike experience like you have never seen before!
Explore a randomized world full of hilarious events, deadly dungeons and the weirdest NPCs you will ever meet in a game!
Choose three heroes for your party and take them on a journey that will be completely different each time you start a new game. Bath in a pool of procedurally generated loot and defeat the evil forces that threaten the township of Pixton!