Pixel Heroes: Mega Byte & Magic
"Hack Hammerson! Wat fijn dat je er bent! Luister, we hebben zorgwekkend nieuws gekregen. De elementgeesten worden onrustig en er lijkt weer chaos uit te breken. Ik dacht dat mijn bloeddoorlopen ogen alles al hadden gezien."
Betreed de wereld van PIXEL HEROES - MEGA BYTE AND MAGIC en bereid jezelf voor op een spannende RPG/Roguelike-ervaring zoals je nog nooit eerder hebt gezien!
Verken een willekeurig gegenereerde wereld vol hilarische gebeurtenissen, dodelijke dungeons en de vreemdste NPC's die je ooit in een game zult tegenkomen!
Kies drie helden voor je team en ga met ze op een reis die elke keer dat je een nieuw spel start weer helemaal anders is. Duik in een lading procedureel gegenereerde buit en versla de kwaadaardige machten die het stadje Pixton bedreigen!