Perfect Truck Bundle
Imagine the world without drivers. It can't end well... unless you will control them before they start their journey!
Take control of each car on the streets and strategize your moves so cars driving on full speed smoothly pass by each other without waiting any second in the traffic! Each scenario will require different approach so please, be careful- with great power comes great responsibility.