Path of Ra
In Path of Ra, you accompany the soul of a Pharaoh reincarnated as a hieroglyph on the murals of his tomb. Move the slabs and create a path for him to reach the exit. Relive his story and discover the circumstances of his death through sumptuous hand-crafted cinematics.
Inspired by the magnificent hieroglyphic frescoes of the pyramids, Path of Ra will take you on a journey into Ancient Egypt as you have never seen it before.
Move and rotate the tiles with a simple swipe to rearrange the murals. The game is designed to be played by anyone.
The music and the different soundscapes will immerse you in the warm atmosphere of ancient Egypt.