Ocean Animals Puzzle - Preschool Animal Learning Puzzles Game for Kids & Toddlers
This educational game & plug-in puzzle for babies and small children of kindergarten age promotes motor movement sequences and logical thinking as well as hand-eye coordination in your child in a playful way.
The game thus combines the fun of the game with the training and learning of your child's elementary skills.
The game contains a variety of unique, fun and kid-friendly ocean and sea creatures themes.
The game contains a total of eleven different theme worlds that were created by a well-known illustrator.
The game contains a variety of different sea creatures. You will find (among other things) clown fish, sharks, fish, crabs, squid, ducks, seagulls, mussels, dolphins and more.