Nice Slice
Skilfully cutting food into many little pieces might be the greatest joy of cooking. Kool2Play studio, the makers of the critically acclaimed zen rhythm game Clock Simulator and the trippy visual puzzle Estiman, set out to recreate that pleasing sensation in a video game. Nice Slice gives you a knife and an endless supply of stuff to cut – the smaller the pieces, the bigger the score. With simple controls adapted especially for Nintendo Switch, sharp wit, cheerful visuals, and original and satisfying gameplay, Nice Slice is a cut above.