NeonLore
Neon-Lore is a first-person free form exploration game. You’ll meet interesting characters and discover what had happened to human race in the near future.
As you will roam along the neon-soaked streets, you’ll discover what the world has become, how life goes on in a world of intriguing fusion of chaos and technological advancement.