Neon-Lore is een first-person verkenningsspel in vrije vorm. Je ontmoet interessante personages en ontdekt wat er in de nabije toekomst met de mensheid is gebeurd.
Terwijl je door de met neon doordrenkte straten dwaalt, ontdek je wat de wereld is geworden, hoe het leven verder gaat in een wereld van intrigerende versmelting van chaos en technologische vooruitgang.