My Name is Mayo 3
Life is like a box of Mayonnaise, my momma used to say, eventually you just run out of it and it stinks up the fridge. This final clicker game will seal the destiny of our beloved Mayo. How will this end? Heck, even WE don’t know!
Behold the third and final entry of the “My Name is Mayo” Universe! The overwhelming and emotional story of our hero will unfold with the classic real-life tapping mechanic, lots of unlockable achievements in between, and one other surprise buried inside.
Get ready to have your intellect enriched, your emotions manipulated and your mayonnaise expanded; as you unveil the stories and learn from mistakes. Our lives are too short not to be enhanced with meaningful stories like this one!
Q: Do I need to play past games in the series or can I just jump into this one with no context?