Murderous Muses
Now, a new exhibition is opening on the anniversary of his death, featuring six of his most famous portraits - each one a potential suspect in his murder.
You play as a security guard, exploring the gallery in the echoing hours to uncover clues about the crime. Solve puzzles and use the Eyes of Mordechai to bring the portraits to life, restoring the past to find his killer...
From the creators of The Infectious Madness of Doctor Dekker, The Shapeshifting Detective and Dark Nights with Poe and Munro, Murderous Muses is an infinitely replayable supernatural whodunit where choosing how to investigate is an art form...