Murderous Muses
Nu is er een nieuwe tentoonstelling geopend op de verjaardag van zijn dood, met zes van zijn beroemdste portretten - elk een potentiële verdachte van zijn moord.
Je speelt als de nachtwacht en verkent de galerij in de weergalmende uren om aanwijzingen over zijn dood te ontdekken. Los puzzels op en gebruik de ogen van Mordechai om de portretten tot leven te brengen en het verleden te herstellen om zijn moordenaar te vinden...
Van de makers van The Infectious Madness of Doctor Dekker, The Shapeshifting Detective en Dark Nights with Poe and Munro, Murderous Muses is een oneindig herspeelbare bovennatuurlijke whodunit waarin kiezen hoe te onderzoeken een kunstvorm is...