Microids Indie Bundle
Grand Mountain Adventure: Wonderlands lets you explore freely and at your pace entire ski resorts and the surrounding mountains. Unlock ski lifts and reach new areas by competing in challenges, or enjoy the scenery while you find your own path down the mountains. Fancy having fun with your friends? Go on and play in local multiplayer up to 4 players. The choice is yours!
Adventure game meets Point-N-Click and Beat 'Em Up ! You are Rast, a member of the outlaw biker gang called the Scrap Riders. Fight your way through the wastelands and large corporate-controlled metropolises. Embody this smuggler with a caustic sense of humor to survive in this post-apocalyptic world...
Join the District Crime Agency in this isometric, modern noir deduction thriller. Explore crime scenes in complex dioramas, organize your evidence effectively, and blur the lines between right and wrong to present your case. Do you have what it takes to be a real detective?
Embark on a journey to give his majesty the ride of his afterlife. Guide a chariot containing the King's remains through underground caves using physics-based mechanics such as pushing, pulling, riding and swinging. Alone or with a friend, lead the brave Princess and her faithful Fiancé into the royal catacombs to find the perfect resting place for the King!