Magical Drop VI
Follow the story, battle a cast of whimsical characters, set new records, solve puzzles, engage your friends and family in local multiplayer, or compete against players from around the world through online play.
Choose your favorite character - will it be World, the Overseer of the Magical Land, the mighty Justice or the devious Black Pierrot? - and play in one of the numerous game modes available.
Play through an exciting adventure full of twists and turns, in Story or Path of Destiny modes.