Magical Drop VI
Volg het verhaal, vecht tegen een reeks grillige personages, vestig nieuwe records, los puzzels op, speel met je vrienden en familie in lokale multi-player, of neem het online op tegen spelers van over de hele wereld.
Kies je favoriete personage - wordt het World, de Overseer of the Magical Land, de machtige Justice of de sluwe Black Pierrot? - en speel in één van de vele beschikbare spelmodi.
Los duivelse puzzels op of versla sterke tegenstanders in een versus-wedstrijd. Ga op avontuur in Story, of in Path of Destiny, die beide vol onverwachte wendingen zitten.