MONKEY BARRELS
"In a world ruled by the consumer electronics giant Crabbenwold Electro, a pair of brave monkeys set out on a journey to rescue their kidnapped friends from an evil army of robot appliances!"
From your standard weapons to the most unique, equip up to 4 items and take advantage of their strengths to beat the toughest stages!
Decide who's the #1 Boss Monkey in Banana Scramble! The rules are simple: whoever picks up the most bananas wins!