Little Red Riding Hood: Wonder Animals
Little Red Riding Hood: Wonder Animals. An interactive story that immerses players in the evolution of Little Red Riding Hood, who enters the forest to reveal mysteries and overcome challenges. Together with her new friends, Liro and Faina, she embarks on a mission to save the forest, discovering new animals and magical places.
Can Little Red Riding Hood and her friends stop the destruction of the enchanted forest? Discover it in this wonderful story.