Kirby's Dream Buffet
Snack your way to victory as you roll through yummy food-themed levels in Kirby’s Dream Buffet for Nintendo Switch!
Feast your senses on this full, four-course competition! Up to four hungry Kirbys must race, compete in minigames and battle it out across creamy, crunchy courses overflowing with chocolate, ice cream and other delicious delights.
Avoid flavoursome foes in your path or zip past them using tasty Copy Food abilities to keep up your Kirby’s momentum!
Then, prepare for the Battle Royale! Give your opponents their just desserts in this timed, tasty challenge. Knock them off the stage and scoff their strawberries while protecting your own stash! Don’t worry – if you fall off, just float back for another fighting chance.
Finally, it’s time for a weigh in. The most well-rounded and heaviest Kirby wins!
Meals are always better with friends! Invite them for a round of Kirby’s Dream Buffet locally or online.
Play 1 vs. 1 on the same console, test your snacking skills against three other players in the same room with local wireless multiplayer or challenge far-away friends online by using a shared password.
Who wants an extra helping? Wolfing down strawberries will increase your Gourmet Rank, opening you up to a world of tasty extras! Unlock new colours for Kirby and a variety of berry fun costumes, some of which will remind you of familiar faces.