Dungeons & Aliens
Have you ever wondered what would happen if a classic fantasy world was attacked by pulp science fiction monsters from outer space? Now you can find out! Dungeons & Aliens is an action game with space mutants, brave dwarves, and awesome magic. It combines swipe and slash mechanics (proven to be effective on both aliens and fruit) with Joy-Con steering and simple tower defence (as easy as placing vegetation to stop the undead). All this makes for a fun and colourful adventure!