Dungeons & Aliens
Heb je je ooit afgevraagd wat er zou gebeuren als een klassieke fantasiewereld zou worden aangevallen door science-fiction-monsters uit B-films? Daar kun je nu het antwoord op ontdekken! Dungeons & Aliens is een actiegame met ruimtemutanten, moedige dwergen en toffe magie. De game combineert 'swipe-and-slash'-mechanieken met simpele tower defence. Veel plezier met dit grappige en kleurrijke avontuur!