Doom & Destiny Worlds
Stranded and naked on a shore of an unknown planet, four friends wake up afflicted by the most common video game disease: amnesia.
Doom & Destiny Worlds is an open world turn-based RPG with crafting, building, farming, and 4 players local co-op option.
Craft your way through crazy cosplaying goblins, farting stone giants and cursed genies across more than 60 hand-made islands.
Gather resources, customize your party, and unravel the mystery that shrouds the three worlds of Doom & Destiny Worlds.
Take advantage of every tool at your disposal to overcome Doom & Destiny Worlds many challenges!
The Dynamic Crafting System (DyCS) allows you to use blueprints and any available crafting material to create custom made weapons, armors, drinks and explosives!
Defeat enemies to level up your party and unlock Feats and increase your Abilities to equip awesome weapons and create unique Classes to suit your playstyle.
In Doom & Destiny Worlds, turn-based battles take place in real-time. While you fight, enemies can join the fray as reinforcements adding extra layers of challenge!