Brave Soldier - Invasion of Cyborgs
Get ready to arm yourself to the teeth and save the world from a cyborg invasion! Brave Soldier – Invasion of Cyborgs is a side-scrolling run ’n gun action game that recalls the 2D pixel art style and tough-but-fair challenge of 16-bit and arcade classics. Take the role of a courageous commando as he stomps through 30 unique stages spanning jungles, snowfields, clifftops and more as he hunts down the mechanical menace that threatens mankind.