Avenging Spirit
During a romantic walk with his girlfriend, the main character is attacked by enemy agents who kidnap his love and then murder him.
As a spirit, the player must save the girlfriend from a mysterious crime syndicate, so he can finally rest in peace. Possess one of four characters with unique abilities at the start of the game.
You can attack (or possess) enemies, collect power-ups, and defeat bosses to advance.