Across the Obelisk
Maak ongelooflijk krachtige decks en leid je team op de missie om een rijk te redden dat in de problemen zit.
Denk goed na. Je beslissingen hebben gevolgen. Durf jij de uitdaging van Across the Obelisk aan te gaan?
De missie die je onderneemt is gevaarlijk. Je moet de dochter van de koning redden uit de klauwen van de verraderlijke Lord Hanshek voordat ze aan haar einde komt.