ACA NEOGEO BASEBALL STARS PROFESSIONAL
“BASEBALL STARS PROFESSIONAL” is a sports game released in 1990 by SNK. One of the launch titles as the NEOGEO debuted, it came with both a VS Mode and Tournament Mode. The dynamic animation and powerful productions made for an exciting game.