The Incredibles
With their super strength, stretchiness, invisibility and hyper speed - the Incredibles are no ordinary family. Mr and Mrs Incredible and their kids Violet, Dash and Jack Jack are the stars of the new animated comedy from Toy Story creators Pixar - and are now the stars of their own Nintendo GameCube adventure. Told in 3D graphics amazingly close to those of the movie, take control of each member of the Incredibles family and use their unique skills to save the day, as you relive your favourite scenes from the film.