The Incredibles
Met hun superkracht, rekbaarheid, onzichtbaarheid en megasnelheid zijn The Incredibles niet bepaald een doorsnee familie. Meneer en Mevrouw Incredible en hun kids Violet, Dash en Jack Jack zijn de sterren van de nieuwe animatiefilm van Pixar (de makers van Finding Nemo en Toy Story) - ze zijn echter ook de sterren in hun eigen GameCube avontuur. De 3D graphics blijven ongelooflijk dicht bij de look van de film, zodat je door elk van de familieleden met hun unieke vermogens te benutten al je favoriete momenten telkens opnieuw kunt herbeleven - alsof je er zelf bij was!