That mad marsupial Crash Bandicoot is back - and with a difference. This time Crash returns to Nintendo GameCube not on two legs but four wheels. In Crash Nitro Kart, you can burn up the road with Crash or almost any other of the Bandicoot's buddies and bad guys, in over 17 thrill and spill packed tracks. In a new twist for a racing game, there's even a plot. Kidnapped by the wicked Emperor Velo, Crash must race against enemies old and new for the fate of planet Earth. If he fails, our precious blue orb goes boom. Crash, Coco, Dr. Cortex, and many more familiar characters are here for the racing; across tracks made up of sweaty jungles, lava-spitting volcanoes, sci-fi skyscrapers and space stations. For single players there are three modes on offer: adventure, arcade and time trial. And if you fancy a Crash-themed racing party, invite a bunch of friends around and go head to head in multiplayer matches. There's even an arena editor so you can create fully customised battle arenas for your multiplayer races. And it wouldn't be a kart racing game without a massive arsenal of weapons with which to dispatch your opponents; including homing missiles, bombs, twirling tornadoes and much more.