Puffins: Let's Roll!
The puffins need your help! Reunite missing puffin eggs with their mothers in PUFFINS: LET’S ROLL! Use a new innovative control scheme to roll the egg around 20 levels of fiendish puzzles. Race against the clock in two exciting game modes. Beware of rocks, trees, ice and other hazards as you roll the eggs back to the safety of their mothers. Take too long or bump into too many obstacles and you’ll have a cranky baby puffin on your hands. So hurry up and get those eggs back home!