Puffins: Let's Roll!
De puffins hebben je hulp nodig! Breng vermiste puffin-eieren terug naar de moeders in PUFFINS: LET’S ROLL! Gebruik een nieuwe, innovatieve besturing om een ei door 20 levels vol listige puzzels te rollen. Race tegen de klok in twee superleuke spelstanden. Kijk uit voor rotsblokken, bomen, ijs en andere obstakels en rol de eieren terug naar de moeders. Als het te lang duurt of als je tegen teveel hindernissen aanbotst zit je met een humeurige babypuffin! Dus schiet op en breng de eieren naar huis!