Hospital Havoc
Do you have what it takes to run your very own heart-pumping hospital? Help your doctor navigate through the havoc by admitting, diagnosing and treating some of the most whacky patients ever encountered. A comically fun time management and strategy game, Hospital Havoc presents a challenging campaign with three levels of difficulty to choose from, that include 20 career levels, 17 possible illnesses, three-to-six bed conditions, 11 challenging scenarios (including zombies!), continuous play, and a rousing replay ability. Personalise your doctor and nurse and utilise various power-ups and medical machines to help send those patients home!