Hospital Havoc
Hospital Havoc heeft een uitdagend verhaal met drie moeilijkheidsgraden, 20 carriereniveau's, 17 mogelijke ziektes, drie tot zes bedden per kamer, 11 uitdagende scenario's (inclusief zombies!), continu speelplezier en enorm veel herspeelbaarheid. Verpersoonlijk jouw dokter en verpleegster en gebruik diverse opwaarderingen en medische machines om al die patiënten weer gezond naar huis te sturen!