In this Fantasy Card Game, stand your ground in a quest full of magic and adventure and experience a thrilling combination of strategy and a role-playing game. Choose your character, build up your army in your card deck and fight the mystical creatures of Elendior. With thoughtful use of your cards, you obtain the monsters of your enemy and support your attacks by using arcane spells and the rules of the dark magic. Dive into this capturing story in the quest mode, or duel with your friends in the multiplayer. More than 100 creatures in over 15 maps are waiting for you.