Hou je staande in dit kaarstpel met fantasy-thema! Beleef een avontuur vol magie in deze spannende combinatie van strategie en role-playing. Kies je personage, bouw je leger op met je 'deck' en vecht tegen de mystieke wezens van Elendior. Door je kaarten met wijsheid te gebruiken kun je de monster van je vijand voor je winnen en je aanvallen kracht bijzetten door het gebruik van machtige toverspreuken en de wetten van de duistere magie. Beleef het meeslepende verhaal in quest mode of duelleer tegen je vrienden in de stand voor meer spelers. Meer dan 100 verschillende wezens, verspreid over 15 gebieden, liggen op je te wachten.