Take your artistic skills further with the second of our easy-to-use titles that aim to bring out the artist in you through your Nintendo DSi system. Art Academy: Second Semester brings you advanced techniques such as colour mixing, improving your pencil work and combining your skills into a complete work of art. Follow friendly tutor Vince through the steps, then put your skills into practice, replicating classics like The Hay Wain and Mona Lisa. Art Academy also features a Free Paint mode for creating original works. You can exchange images with the Nintendo DSi Camera album, from where you can share your masterpieces with friends and even upload to Facebook!